Far hem till skogen..

Ja, i morgon far jag hem till mina föräldrar i den stora skogen^^
Ska faktiskt bli skönt att komma hem ett par dagar!!
Han inte varit hemma sedan i början på april, så det börjar väl bli dags nu.
Ska ju dessutom jobba lite i helgen och tjäna lite cash!!
"cash is king, money is honey" som min kära vän Anna brukar säga ;) hehe



Sitter hon Andreas nu och har fixat lite på datorn, eller håller fortfarande på.
Väntar även på att Tone ska höra av sig, vi skulle träffas och prata lite,
men nu svarar hon inte längre, hon kanske somnade ^^ haha
Då får vi väl ta det en annan dag istället, men hade hoppats på att få träffa henne idag :)

Nu ska jag fortsätta med detta, så vi får höras sen, eller i morgon!!

- PUSS
Postat av: eva ♥

Hejhej, Fin blogg :D

Kolla gärna in min & kommentera.

Kram ! ♥

2010-06-04 @ 17:19:04
URL: http://evakaringillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner