Åh hemma igen!!

Hej allihopa!!!

Är nu hemma igen, ellerhar väl varit hemma sedan igår kväll,
men har inte riktigt haft någon ork till att blogga förens nu.
Hade inte ens packat upp datorn förens nu när jag kom
hem. Har ju varit hemma i "skogen" i helgen och jobbat lite,
så då har jag inte haft tid för datorn så speciellt mycket,
och idag har jag varit med Sofia hela dagen och nu på kvällen
har jag träffat Tone ett tag!!

Nu i veckan ska jag försöka bättra på min update här på bloggen.
Kommer för hoppningsvis ha en del att skriva om också,
är ju studentveckan nu, så det händer nog en hel del skoj
de här sista dagarna på skolan innan det efterlängtade sommarlovet..^^

Nu hade jag tänkt ta det lugnt en stund, kika lite på ett nytt program på tv'n
"the secret life of women", tror jag att det hette, lät lite intressant, så jag ska ge det en chans. :p haha

Aja, ni får ha en riktigt trevlig måndagskväll. Lägger kanske in ett inlägg lite
senare, om inte så hörs vi i morgon igen!

- PUSS
Postat av: tobbs

www.tobbs.se är finestlights största toppbloggare! kolla själv!



www.tobbs.se

www.tobbs.se

www.tobbs.se



KOLLA BLOGGEN! ;)

2010-06-07 @ 22:59:30
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner