abstinens efter mina vänner

Alltså ni förstår inte, jag hatar verkligen denna sketna lilla stad,
men igår eftermiddag när jag klev av bussen var det fan i mig nära
att jag lade mig ner på och började kyssa marken, så himla skönt var det
att få komma hem.
Men nu har jag istället abstinens efter alla mina vänner. Har inte alls lust att sitta
ensam hemma. Efter att ha suttit ensam och instängd i två dagar i Sundbyberg
så har jag inte alls lust att vara inne, allra helst inte ensam.
Men bara för det så fick Sofia jobba heldag, var tänkt halvad idag.
Tone är i Sundsvall med Camilla som skriver teoriprovet till körkorten idag, Lycka till Millis!!! :)
Niklas kanske skulle kika förbi senare, men jag har så grymt tråkigt, och det känns ju inte så frestande
att gå ut och inte göra något alls ensam :/

Har sett en hel del patetiska saker idag också, trodde helt seriöst att jag skulle
dö av skratt!!! x) Stackars människa som måste skyllta med saker och verkligen söka efter
uppmärksamhet, du kan inte ha det lätt lilla du!!! ^^ haha

Funderar även på att försöka hitta ett nytt hem till mina små bebisar.
Allergin blir bara värre och värre, och jag har inte möjlighet att ha kvar dem.
Visst känns det jäkligt tungt och tråkigt att hä bort mina älsklingar, men jag har inget större
val känns det som :(

Aja, nu ska jag försöka hitta någon som vill leka en stund med mig^^ haha

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner