Skotävling!

Jag fick några kommentarer från tjejer som är med i en tävling på
Nelly.com och ville att jag skulle rösta på deras bidrag.
Och snäll som jag är så röstade jag ;)

Dem hade faktiskt designat riktigt snygga skor :)
Jag ligger ju här hemma i sängen och har riktigt tråkigt
så jag kunde inte hålla mig, jag var bara tvungen att försöka mig på skodesign
jag också..
Ska jag vara ärlig så var det faktiskt rätt svårt, jag har ju noll fantasi,
men tillslut så lyckades jag faktiskt få till en någorlunda snygg sko.

Och nu så är det ju såhär, att det som designat den vinnande skon
får sin sko såld på Nelly's hemsida. Såklart finns även flera priser,
men jag skulle bli jätte glad om ni röstade på min sko,
så har jag chansen att få min sko såld på en av Sveriges största mode-sajter :)


Här är min sko :)

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

 

Vad tycks ?
Kanske inte världens snyggaste, men jag blev ändå rätt nöjd :)

Så kom igen nu, RÖSTA !!!! :D

 

- PUSS

Postat av: nathalie

Hejsan, trevlig blogg du hade!

Jag är med i en tävling, där jag gjort en egendesignad sko.

Om du röstar på min sko så får du en länkning på min blogg så egentligen så tjänar du mest på det, flera besökare. Anser du det här som reklam eller spam på din blogg så får du radera komentaren om du vill.

Här är länken där du ska rösta 5 poäng på min sko



http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=qDV1QJ0YOJj0gyEAeVeE01xJtuss2yIf2dVFlVezcDw0z18SKcWJ#shoeGallery



Glöm inte att skriva i min blogg efter att du röstat så jag kan länka dig!

2010-07-18 @ 23:43:43
URL: http://sprayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner