skinny dip ;)

Åh, snart kommer man försmäkta i denna värme, men jag klagar inte,
jag gillar sommar, sol och värme ! Hatar verkligen att frysa..
Enda gången man gillar att frysa är väl om man ligger och myser med någon man tycker om,
för då har man ju en anledning till att krypa lite extra nära, eller vad säger ni ?! ;) hihi

Känner verkligen att jag vill åka iväg och bada, kanske ett skinny dip? haha
Nja, kanske är bäst att behålla bikinin på, såvida man inte badar hemma i sitt eget badkar.



Håller mig helst ifrån sådana ställen ;) haha

- PUSS
Postat av: FLOOSAN

nakenbad helt klart,,haha nej kanske inte

2010-07-19 @ 22:26:11
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: XY

haha ja, om det bara var massa snygga tjejer och killar som gick runt nakna skulle det ju kanske vara ganska nice! ;) haha eller nja, snoppar e fan äckliga, och dom skulle säkert ändå bara gå runt med bonge om dom fick se massa tuttar, haha!

håller nog också bikinin på! ;)

2010-07-25 @ 23:55:31
URL: http://mindrematmersex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner