I'm back from... nowhere

Hej alla söta läsare! :)
Nu är jag tillbaka efter 1,5 veckas uppehåll härifrån bloggen..
Har inte haft lust/möjlighet att blogga faktiskt!

Sist jag skrev skulle jag precis åka hem till byn och familjen.
Stannade där i en vecka ungefär, och där ville inte mitt modem
hänga med, blev lite segt, och inte nog med det så slog blixten ner i
en 3G mast så all mottagning på telefonerna dog, och då även mitt 3G modem såklart -.- haha

Har faktiskt hänt en hel del sedan sist.
Jag bor till exempel ensam numer, inga små kissar som kutar omkring,
dem fick ju följa med hem och nu är dem borta i den lilla katthimlen.. :(
Hade inget annat val än att ta bort dem..
Det gjorde väl lite att jag inte hade någon lust att sätta mig och blogga,
har varit lite nere.

Sedan så har jag fått ett jobb.
När jag satt på bussen hem från Sundbyberg så
skickade jag ju iväg ett mail till en person vid namn Martinus.
Fick svar i fredags, jag fick jobbet.
Jag ska alltså arbeta som stagehand på Rockweekend festivalen i Söderhamn.
Och det är redan nu till helgen, 8-10 Juli.
Det är ju dessvärre inget avlönat jobb, men som tack för hjälpen
så får jag gratis camping, festivalpass, mat, dryck, fika och såklart en
finfin crew t-shirt
;)
Och dessutom erfarenheten jag får, håller ju på med
scenbygg på skolan och nu få arbeta på en riktigt stor sen med internationella
artister känns ju inte helt fel ;D hihii



Så nu på onsdagmorgon drar jag iväg ner till Söderhamn över helgen.
Ska bo hon morfar och Monica, åtminstonne en natt, får se hur det blir
sedan när festivalen drar igång, om jag lyckas få tag på ett tält så jag kan sova där.
Ska iallafall få träffa Gunnar lite, som jag inte har gjort på 2 år (?) tror jag,
saknar han ju lite faktiskt :)

Nu har jag precis ätit och ligger och väntar på att Patrik ska komma hem
så ska vi se lite på film ikväll, trevligt !! :)


- PUSS
Postat av: Leia ♥

Skönt med paus.

2010-07-06 @ 18:10:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner