Confused..

Jahaja, då har man ätit lite lunch så nu är man mätt i magen.
Efter maten har jag legat och letat lite filmer, hittade faktiskt
ett par stycken som lät rätt bra, så det blir till att kolla på film
tillsammans med Andreas ikväll :)

Angående rubriken så känner jag mig totalt jäkla förvirrad över en viss person.
Jag vet inte vad personen är ute efter då jag alltid får dubbla budskap,
säger si men beter sig så.. Jag blir galen!!!
Jag vet att jag tycker om dig, inte så att jag är kär, men tycker om
och jag gillar att umgås med dig, men allt verkar handla om en enda sak,
trots att du sagt att det absolut inte gör det.
Du vill inte ha ett förhållande, men heller inte vara bara vänner,
vart leder det om jag får fråga ?! :O alltså.. Jag är så FÖRVIRRAD!!!




- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner