21 juli 2010

Åh , hej allihopa..
Jag har ONT !!! x) Har faktiskt jätte mycket träningsverk sedan
igår när jag och Tone var och tränade..
Kände först inte att jag hade någon träningsverk.
Tone klagade på att hon ser ut att ha skete på sig när hon går
för att hon har så mycket träningsverk och jag bara svarar att
jag inte har någon alls, bara om jag spänner riktigt mycket.
Men.. av någon anledning så hade jag inte kännt efter riktigt tror jag,
för när jag klev upp och började gå omkring så kände jag hur verken spred sig..
Men jag har iallafall inte i arslet som hon hade, jag har mest på undersidan
av låren och i bröstmusklerna x) haha
Kanske borde tänka lite extra mycket på stretchningen hädanefter :p


Men jag älskar faktiskt träningsverk, då vet jag ju att jag har gjort något
och att det har tagit lite av träningen :) hehe
Längtar tills att jag har tränat så pass mycket så att det
börjar synas lite resultat ;) iihihih


Nu ska jag slänga i mig någon lunch :)

- PUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner